Deset let kasneje je spomin še vedno živ

Deset let kasneje je spomin še vedno živ

Novak Dokovič

Preverite...


Na svetu verjetno ni para, ki se ne bi spomnil prvega zmenka, za Jeleno in Novaka pa je bil ta še posebej nepozaben. »Nanjo sem hotel narediti vtis in sem našel eno zelo dobro restavracijo,« je razkril Novak, Jelena pa je dodala, da je bil to v resnici športni bar.
Novak se je odločil naročiti večerjo za sebe in Jeleno, ko pa so jima hrano prinesli, sta ugotovila, da nista dobila tega, kar sta pričakovala. Zato je poklical natakarja, ki mu je pojasnil, da zrezek ni dovolj pečen, ker je naročil tatarski biftek, ki se vedno streže surov. Slavni tenisač takrat tega ni vedel in zdaj se, kadar koli vidita tatrski biftek, spomnita prvega zmenka.
Đoković in njegova soproga sta sicer par že iz srednješolskih dni. Od takrat mineva dobrih 10 let, njuna ljubezen pa je še vedno zelo močna. 



Vir: internet

Deli na Google+

O meni Alexy

Pozdravljeni, sem Aleksandra... Rada imam dobre ljudi, poletje, božič, živali, potovanja... Na svoj način me zanima veliko različnih stvari.. Zelo vesela bom, če se boste pridružili na strani.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentarji :

Objavite komentar