Neporavnani računi iz preteklosti

Neporavnani računi iz preteklosti

Jernej Kuntner

Preverite...


Katera je vaša najljubša pravljica?

Imam veliko najljubših, najbolj mistična pa mi je bila slovenska ljudska Zlata ptica.

Ste kdaj doživeli kakšen nenavaden dogodek?

O, seveda sem, saj sem že kar nekaj let na svetu. Doživel sem dogodke z znamenji oziroma cahni po ljudsko. Doživel sem neljube dogodke, pa tudi najbolj ljube. Doživel srčne in nesrčne dogodke.

Katere lastnosti vas pri ljudeh najbolj motijo?

Hinavstvo in ljubosumje.

Koliko najboljših prijateljev imate in ali je kateri izmed njih znana osebnost?

Imam samo enega najboljšega, pa veliko zelo dobrih. Tudi med znanimi.

Se radi šalite?

Zelo rad, toda z leti sem tudi spoznal, da nekateri ne marajo veselih ljudi. S tem spoznanjem sem dozorel in se šalim samo še v krogu resničnih prijateljev.

Imate radi rože?

Obožujem jih. To imam po babici Katarini in po opapaju Francu.

Bi kaj spremenili v svojem življenju?

Ničesar ne bi spremenil v življenju.

Kaj znate najbolje skuhati?

Kuham zelo rad, nimam pa neke posebne specialitete. Mogoče kak kari ali ribe na žaru.

Koliko časa porabite zjutraj pred ogledalom?

Vse manj, ker sem vse starejši in se predobro poznam …

Kakšne vrline najbolj cenite pri sočloveku?

Spoštljivost zagotovo.

Kako prenašate slabe strani slave?

Saj jih ni ali pa sem jaz tak srečko, da jih ne vidim.

Ste bili že kdaj na Triglavu?

Dvanajstkrat na Triglavu, na Kredarici pa osemnajstkrat.

Ali obstaja kaj takega, česar nekomu ne bi mogli res nikoli oprostiti?

Gotovo je kakšno tako dejanje, a to mora biti tako sprevrženo, pokvarjeno in nečloveško, da o tem sploh ne morem razmišljati.

Če imeli na voljo celotno barvno paleto, s kakšnimi barvami bi opisali sebe in s kakšnimi bi si pobarvali dan, da bi bil po vaši meri?

Vijoličasta. Moja duša in dan sta vijoličasta, svet pa žal še ne. A prihaja ta dan!

Če bi živeli v preteklosti, kako bi živeli in kaj bi bili ?

Vedno me je privlačil srednji vek. Mračen, umazan, zablaten srednji vek. Meta Malus mi je nekoč povedala, da sem takrat tudi živel oziroma živela. Očitno imam neke neporavnane račune iz preteklosti (smeh).

Značke: jernej-kuntner , intervju




Vir: facebook 

Deli na Google+

O meni Alexy

Pozdravljeni, sem Aleksandra... Rada imam dobre ljudi, poletje, božič, živali, potovanja... Na svoj način me zanima veliko različnih stvari.. Zelo vesela bom, če se boste pridružili na strani.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentarji :

Objavite komentar