Reklama za 30 milijonov dolarjev

 Reklama za 30 milijonov dolarjev

Beyonce

Preverite!


Gledalci Super Bowla LVIII so bili pretekli konec tedna med drugim deležni redkega humornega nastopa vse bolj skrivnostne Beyoncé, ki je sodelovala s Tonyjem Haleom v reklami za omrežje Verizon 5G, polni komičnih vložkov.

Oglas je služil tudi kot reklama za njen prihajajoči album, vendar pa to nikakor ne pomeni, da je Beyoncé delala zastonj. Nasprotno, za vlogo v 45-sekundni reklami je zaslužila kar 30 milijonov dolarjev!

Ta domnevna vsota 30 milijonov dolarjev izvira s tračarske strani o slavnih “Popbitch”, ki prav tako trdi, da je skupni proračun za snemanje reklame, brez Beyoncéinega honorarja, znašal 1 milijon dolarjev. Dodaj še 7 milijonov dolarjev za nakup samega oglaševalskega mesta in končni skupni proračun je znašal okoli 38 milijonov dolarjev, če govorice o Beyoncéini plači v višini 30 milijonov dolarjev res držijo.

Tim Curtis, vrhunski agent za talente pri WME, ki zastopa več kot 30 zvezdnikov, ki so letos nastopali v reklamah med oglasnimi premori za Super Bowl, je za The Telegraph povedal, da lahko “zvezda srednjega razreda” domov odnese od 1 do 3 milijone dolarjev za nastop v oglasu za Super Bowl. Za primerjavo, največja imena, kot je Beyoncé, pa lahko bolj verjetno računajo okoli 10 milijonov dolarjev. Potrjeno je bilo, da je Ben Affleck zaslužil 10 milijonov dolarjev za lanskoletni oglas za Dunkin Donuts Super Bowl in letos še dodatnih 10 milijonov dolarjev za uspešnico “Dunkin Kings”.

Kljub morda prenapihnjenim standardom velikega komercialnega oglaševanja na Super Bowlu, je Beyoncé z oglasom Verizon dosegla velik rezultat -zanjo je bila to hkrati tudi brezplačna reklama za njen prihajajoči album.

 




Vir: Facebook

Deli na Google+

O meni Alexy

Pozdravljeni, sem Aleksandra... Rada imam dobre ljudi, poletje, božič, živali, potovanja... Na svoj način me zanima veliko različnih stvari.. Zelo vesela bom, če se boste pridružili na strani.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentarji :

Objavite komentar