Reklama za 30 milijonov dolarjev
Beyonce
Preverite!
Gledalci Super Bowla LVIII so bili pretekli konec tedna med
drugim deležni redkega humornega nastopa vse bolj skrivnostne Beyoncé, ki je sodelovala s Tonyjem Haleom v reklami za omrežje Verizon 5G, polni
komičnih vložkov.
Oglas
je služil tudi kot reklama za njen prihajajoči album, vendar pa to nikakor ne
pomeni, da je Beyoncé delala zastonj. Nasprotno, za vlogo v 45-sekundni reklami
je zaslužila kar 30 milijonov dolarjev!
Ta domnevna vsota 30 milijonov dolarjev izvira s tračarske
strani o slavnih “Popbitch”, ki prav tako trdi, da je skupni proračun za
snemanje reklame, brez Beyoncéinega honorarja, znašal 1 milijon dolarjev. Dodaj
še 7 milijonov dolarjev za nakup samega oglaševalskega mesta in končni skupni
proračun je znašal okoli 38 milijonov dolarjev, če govorice o Beyoncéini plači
v višini 30 milijonov dolarjev res držijo.
Tim
Curtis, vrhunski agent za talente pri WME, ki zastopa več kot 30
zvezdnikov, ki so letos nastopali v reklamah med oglasnimi premori za Super
Bowl, je za The Telegraph povedal, da lahko “zvezda srednjega razreda” domov
odnese od 1 do 3 milijone dolarjev za nastop v oglasu za Super Bowl. Za
primerjavo, največja imena, kot je Beyoncé, pa lahko bolj verjetno računajo
okoli 10 milijonov dolarjev. Potrjeno je bilo, da je Ben Affleck zaslužil 10 milijonov dolarjev za
lanskoletni oglas za Dunkin Donuts Super Bowl in letos še dodatnih 10 milijonov
dolarjev za uspešnico “Dunkin Kings”.
Kljub
morda prenapihnjenim standardom velikega komercialnega oglaševanja na Super
Bowlu, je Beyoncé z oglasom Verizon dosegla velik rezultat -zanjo je bila to
hkrati tudi brezplačna reklama za njen prihajajoči album.
0 komentarji :
Objavite komentar